środa, 25 grudnia 2013

Święta, święty czas...

Kochani moi!
Chciałam Wam życzyć wesołych, spokojnych świąt.
 Dużo radości, zdrowia i uśmiechu, który będzie zawsze gościł na Waszych twarzach. 
Tego, by idioci omijali Was szerokim łukiem, a po sylwestrze nikt nie wylądował w szpitalu.

Hm... jak święta, to i prezenty, prawda? No właśnie. Wynagradzając swoją długą nieobecność - która jeszcze jakiś czas może być, ale to pomińmy - organizuję szybki, ekspresowy nabór. Ot tak, święta, więc i łagodna będę w ocenie, macie okazję się wykazać. A jak zostać przyjętym na bloga? Dość prosto.

Nabór trwa tylko dwa dni, chyba że ja nawalę - wtedy macie czas nie do 27.12, godziny 18:00, tylko aż do ogłoszenia wyników. 

1. Piszecie opowiadanie na temat świąt. Obojętnie o czym, obojętnie jakiej długości. Patrzę głównie na:
  • słownictwo
  • poprawność językową (interpunkcja, ortografia, składnia)
  • pomysłowość
2. Komentujecie na własny sposób jeden z wątków znajdujących się u nas w rankingu, czyli:
Tutaj zwracam uwagę dodatkowo, poza poprawnością językową i pomysłowością, na cięty język i trafną odpowiedź. Jeśli tego zabraknie - przykro mi.Wypełniacie ten tutaj formularzyk, wysyłacie to wszystko do mnie (kingazar) na PW.


Wiek:
Ile godzin dziennie możesz poświęcić?:
Wątek:Opowiadanie:



Postaram się odpowiadać na wszystko, ale nie obiecuję, bo mogę po prostu nie mieć czasu.
Powodzenia, Misie!
C. Arafatka

6 komentarzy:

  1. Heh chetnie bym dolaczyla ale nie mam niestety czasu i polskich liter w laptopie :-(. Powodzenia w dalszym ciagu prowadzenia bloga i oby byl dalej taki super jak jest. Zawsze poprawia mi chumor.

    Wasza czytelniczka
    patrol

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym wzięła udział w naborze, ale w tej chwili nie mam okazji przysiąść na dłużej i machnąć opowiadanie :c
    Jest możliwe przedłużenie konkursu o kilka dni? c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie, czemu nie. Nikt się chyba nie obrazi, a i ja zajmuje się nagle większym zwierzyńcem domowym i nie mam czasy na teraz sprawdzić. No to, czas do 1.01.2014r. Zmienię też w poście zaraz.

      Usuń
  3. Wysłałam dzisiaj. Czy weźmiecie moje zgłoszenie pod uwagę?
    Anje

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy wyniki?

    Gracz003

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz bez konta, dodaj swoje imię bądź nick na Howrse na końcu wiadomości. SPAM będzie usuwany.