niedziela, 22 grudnia 2013

Nieobecność

Witajcie.
Chciałam Wam powiedzieć, że do lutego nie będę mogła zajmować się blogiem. Nie wiem kto w tym czasie będzie z Wami i szczerze wątpię w to, że ktokolwiek taki się znajdzie, bo jak zapewne zauważyliście, większość postów ostatnimi czasy wychodzi spod mojej ręki i łapek Koko, która teraz jest niedostępnym chwilowo człowiekiem. Wszystko muszę robić sama, a mam też swoje życie. Zastanawiam się nawet nad zamknięciem bloga, bo nie daję sama rady, a moi współpracownicy jak widać cały czas nie mają czasu. Przykro mi i przepraszam.

Rei


Nie zamkniemy bloga, o to zadbam. Ale będzie zawieszony, możecie się spodziewać braku postów przez czas najbliższy lub dodawanych sporadycznie przeze mnie, jeśli tylko znajdę moment. Choruję, mam życie, ale skoro się podjęłam, coś się załatwi. 
Możemy zrobić nabór, lub, jeśli chcecie - ułożymy sprawy tak, byście to Wy, nasi czytelnicy, pisali posty, a my co lepsze będziemy zamieszczać. Osoby, które będą wysyłały najwięcej dobrych wątków, zostałyby przyjęte na okres próbny. 
To wszystko jest do dopracowania i zależy od Was. W razie czego, komentujcie tutaj lub, ewentualnie, na PW do mnie na Howrse, postaram się zaglądać. 

C. Arafatka

16 komentarzy:

  1. Atak Boga Głupoty. http://www.tinypic.pl/kzy0u29bv1rr
    blaze the cat: http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=2711112

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakby się nie wyświetlało: http://files.tinypic.pl/i/00482/kzy0u29bv1rr.png

      Usuń
  2. Ejj... wystarczy, że zawiesicie. Nie zamykajcie, bo to jedno z niewielu takich miejsc. Z duszą.

    Toskania783

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiesz co!
    A akurat znalazłamm taką perełkę na forum:
    http://img89.imageshack.us/img89/7268/brfi.jpg
    Anje

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, błagam, nie zamykajcie! Przecież możecie zawiesić, albo nwm, zrobić nabór na jeszcze jednego upitego aŁtora... No nie, nie możecie usunąć tego bloga po tylu godzinach pracy nad nim... Dokładnie 230 postów. 230, a blog istnieje od... Już prawie rok niedługo! -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. A nie mówiłem~? <3
    Boże, cudny post, aż zrobię screen'a...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ryjku, skoro jesteś taki mądry, to dlaczego jeszcze nie założyłeś takiego bloga, który spełniłby wymagania każdego z czytelników? Potrafisz tylko srać na innych, podczas gdy sam nic nie robisz. Będę kasować każdy Twój bezsensowny komentarz, jak już powiedziałam.

      Usuń
    2. Bo nie jara mnie prowadzenie bloga?
      Zawsze myślisz w taki sposób?
      Gratuluję~

      Usuń
  6. Nabór c: Dano będzie smutna jak zamknięcie :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie... nienienie NIE!!!
    Oficjalnie zabraniam usunięcia bloga!
    Zawieszenie też nic nie da!
    Większość zawieszonycy blogów się z takowego stanu, poprostu nie wygrzebuje!
    I zamiast tamtych wątków na pocztę, zróbcie szybki nabór na jednego czy dwóch ałtorów bloga.
    Poprostu będzie prościej.

    Wakfu Evangelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lutym na pewno wrócę, więc nie mascie się co bać. ; ) Z tym że, jeżeli nadal będę pozostawiona ze wszystkim sama, to po prostu odejdę, bo to nie ma sensu według mnie.

      Usuń
  8. Moim zdaniem pomysł z postami od czytelników jest nawet dobry, ale wszystkim przecież nie da się dogodzić. Jeżeli chodzi o nabór, to nie wiem czy "dawanie go" teraz jest dobrym pomysłem, ponieważ teraz jest "wolne" i ludu zgłosi się pewnie dużo, a potem będzie klops, bo powrót do szkoły, brak czasu itp. ...

    oli2001

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.howrse.pl/member/forum/topic/1503949318-moja-wspania%C5%82a-klacz?page=0

    Piękny wątek .-.
    Szczególnie przemawia do mnie fakt, że ałtorka chce na tym swoim koniu jeździć x) Nieważne, że on nie istnieje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do naboru - mi by się taki pomysł spodobał, szczególnie jakbyście znów selekcjonowały na podstawie jakiejś twórczości :D
      Wtedy miałabym szansę, a i tak zbyt sporo wolnego czasu mam ;)

      Usuń
  10. Fajnie by było, gdybyście zrobiły ten nabór, bo takiego fajnego (i popularnego) bloga trudno byłoby pożegnać.

    Tak obocznie:
    http://www.howrse.pl/member/forum/topic/1503949824-witam-wszystkich-graczy?page=0

    dudek7894

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem także za pomysłem szybkiego naboru. :)
      Jeśli nawet Arafatka ma ograniczony tak bardzo czas, to raczej te posty napisane przez nas będą się ukazywały co jaki czas? ;)
      Lepiej wziąć pomocników, aby oni przez krótki czas wysyłali- ich zdaniem nadające się posty, napisane przez innych.
      Pozdrawiam,
      dudek7894

      Usuń

Pisząc komentarz bez konta, dodaj swoje imię bądź nick na Howrse na końcu wiadomości. SPAM będzie usuwany.